PL doprava


Centrum Klienta

Centrum Klienta służy do szybkiego i prostego dostępu do wszystkich danych dotyczących Państwa zamówień. Wystarczy zarejestrować się i od tego momentu mają Państwo do dyspozycji ogromną ilość informacji. W dowolnym momencie mogą Państwo sprawdzić status zamówienia, zmienić dane osobowe, adres do faktury VAT czy adres dostawy, utworzyć własny profil, zamówić newsletter z informacjami o promocjach czy monitorować chwilowo niedostępne towary.

none

Strona tytułowa

Strona tytułowa Centrum Obsługi Klienta działa jako przejrzysty katalog, który z łatwością poprowadzi Państwa do potrzebnej sekcji. Najczęściej odwiedzaną sekcją jest lista zamówień.

Menu składa się z kilku sekcji:

  • „Moje konto“
  • „Lista zamówień“
  • „Moje listy zakupów“
  • „Obserwowane produkty“
  • „Moje oceny“
  • „Moje adresy“
  • „Moje profile“
none

Moje konto

Następną sekcją jest „Moje konto“, które składa się z kilku podsekcji:

  • „Moje adresy“ – lista wszystkich adresów do faktury VAT i adresów dostawy
  • „Moje profile“ – ustawione preferowane sposoby płatności i przesyłki
  • „Mój newsletter“ – przesyłanie informacji o aktualnych promocjach i zniżkach w naszym sklepie
  • „Usunięcie konta“ – całkowite usunięcie Państwa konta
none
none

Lista zamówień

To kompletna lista Państwa zamówień, uszeregowanych dla szybkiej orientacji od najnowszych po najstarsze. Każde zamówienie posiada swój unikatowy numer, który jest ważny dla komunikacji z konsultantami Centrum Obsługi Klienta i przy osobistym wyszukiwaniu towaru. Na liście zobaczą Państwo również datę utworzenia zamówienia, łączną cenę i aktualny status zamówienia.

Szczegóły zamówienia

Sekcja ta zawiera wszystkie dane podane przez Państwa przy tworzeniu zamówienia. Są to adres do faktury VAT, adres dostawy, wybrany sposób dostawy, płatności i oczywiście towar, jego ilość i cena. W szczegółach zamówienia znajdą Państwo też numer zamówienia, status przesyłki czy przesyłek (odbiór, dostarczenie towaru).

Monitorowanie zamówienia (tracking)

Umożliwia bieżącą obserwację zamówienia od chwili jego utworzenia, kiedy to nasz system automatycznie zaczyna je przetwarzać, do chwili odbioru bądź dostarczenia towaru.

none

Moje listy zakupów

Do czego służą listy zakupów?

  • Do list zakupów możesz dodawać swoje wymarzone produkty, aby kupić je w późniejszym terminie.
  • Do dyspozycji posiadasz główną listę z której możesz przenosić wybrane produkty do pozostałych list, np. list tematycznych.
none

Obserwuj produkt

W tej części Centrum Obsługi Klienta widzą Państwo wszystkie produkty obserwowane przez Państwa przy pomocy usługi „Obserwuj Produkt“. Można obserwować dostępność produktu (jeżeli nie ma go na magazynie) albo jego cenę.

Wystarczy jedno kliknięcie, a prześlemy do Państwa wiadomość e-mail, kiedy tylko towar stanie się dostępny albo jego cena spadnie poniżej wprowadzonej kwoty. Jeżeli obserwacja danego produktu nie jest już aktualna, można anulować ją w Centrum Obsługi Klienta.

none
none

Moje oceny

Lista ocen

Na liście znajdą Państwo zamówione u nas produkty. Zapraszamy do podzielenia się z innymi opiniami na temat danego produktu. To pomoże innym klientom w wyborze produktu. Mają Państwo do dyspozycji dwa rodzaje oceny: ilość gwiazdek oraz ocenę słowną, gdzie mogą Państwo szczegółowo wyrazić swoją opinię o danym produkcie. Oceniać mogą jedynie osoby, które nabyły dany towar.

Szczegóły oceny

Dla łatwiejszego uzupełniania oceny podajemy „Opis oceny“ (ile gwiazdek oznacza najlepszą ocenę) i „Porady do oceny“, które są podpowiedzią, jak oceniać produkt. Przy każdej ocenie mogą Państwo wybrać udostępnianie adresu e-mail albo ocenę jako użytkownik anonimowy.

Ocena – szczegóły produktu

Gdzie zobaczą Państwo swoją ocenę? Ocena ilością gwiazdek widoczna jest od razu pod galerią zdjęć w szczegółach ocenianego produktu. Ocena słowna po zatwierdzeniu przez naszych administratorów znajduje się w szczegółach ocenianego produktu, w zakładce „Oceny produktu“.

none

Moje adresy

W przypadku gdy zamawiają Państwo towary również na inne adresy niż adres główny („Konto główne“), można dodać nowe adresy do listy. Może to być adres do faktury VAT lub adres dostawy. Można wprowadzić kilka adresów, dzięki czemu później nie trzeba będzie wpisywać ich ręcznie.

none

Moje profile

Są idealne, jeżeli regularnie robią Państwo zakupy na kilka adresów, np. do firmy, do domu, do rodziców itp. Profile przeznaczone są do przyspieszenia i uproszczenia zakupów. Po założeniu profilu nie będą Państwo musieć wypełniać danych do przesyłki, do faktury VAT, metody płatności i sposobu dostarczenia po każdym zakupie. Podczas zakupu wybiorą Państwo właściwy profil, a wszystkie informacje zostaną wypełnione automatycznie.

none

Mój newsletter

Jeżeli chcą Państwo być informowani o nowościach, zniżkach i specjalnych okazjach takich jak darmowa przesyłka, produkty z gratisami, wyprzedaże sezonowe, zestawy promocyjne, bestsellery czy towary z najniższą ceną na rynku, należy zaznaczyć pole "Chcę otrzymywać newsletter“, a będzie on automatycznie przesyłany na Państwa adres e-mail. Przeważnie przesyłamy newsletter 3 razy w tygodniu.