PL Víkendománie


Mall.pl ulepsza proces wysyłki zamówień i jako pierwsza galeria handlowa online wprowadza gwarantowaną, terminową wysyłkę towarów

Wrocław, 24.05.2016

Zakupy w Mall.pl można robić przez internet już od ponad 10 lat. Dotychczas, usługa wysyłki zamówień obejmowała przesyłki kurierskie z opcją śledzenia paczki w systemie firmy kurierskiej. Firma zdecydowała się zwiększyć swoją dostępność oraz wyjść naprzeciw rosnącym oczekiwaniom Klientów poprzez wprowadzenie usługi gwarantowanej, terminowej wysyłki towarów. Co więcej, Mall.pl zapewnia 50 zł rekompensaty dla każdego Klienta, do którego przesyłka nie zostanie wysłana w wyznaczonym czasie.

Firma już w 2000 roku jako pierwszy sklep internetowy zaczęła sprzedawać sprzęt AGD do zabudowy, a obecnie ma już w 2016 roku ponad 90 000 produktów w swej ofercie sklasyfikowanych w 16 głównych kategoriach. Od lat myślą przewodnią firmy jest zmiana modelu kupowania produktów w Internecie z tzw. sprzedaży katalogowej na pełnowartościowy proces zakupów z pełnym systemem informacji i całościową obsługą klienta, tak by kupujący mogli o każdej porze i w dowolnym miejscu wybierać spośród tysięcy produktów na wirtualnych półkach. By przyspieszyć proces zakupów wprowadzono bezpłatny odbiór własny w punktach odbioru oraz stworzono wirtualne Centrum Klienta, gdzie każdy kupujący może dowolnym momencie sprawdzić status zamówienia, zmienić dane osobowe, adres do faktury VAT czy adres dostawy, czy monitorować chwilowo niedostępne towary. Z końcem maja 2016 Mall.pl jako pierwsza galeria handlowa online wprowadza gwarantowaną, terminową wysyłkę do Klienta i wypłaca 50 zł wszystkim kupującym, do których przesyłka nie zostanie wysłana na czas.

– Strategia na rok 2016 koncentruje się na systematycznym umacnianiu relacji z Klientami i ulepszaniu procesu dostawy zamówień. Obserwowana dotychczasowa dynamika e-commerce, osiągnięty sukces w ilości prawie 400 tys. zamówień za rok ubiegły, stworzyły realne szanse na usprawnienie procesu dostawy zależnej od zewnętrznych firm kurierskich i dlatego też z przekonaniem wprowadzamy gwarancję wysyłki w terminie i odpłatną rekompensatę w razie braku spełnienia tego warunku – mówi Vít Endler, Prezes Zarządu Internet Mall Polska.

Firma planuje również poszerzyć ilości punktów odbioru osobistego jak i rozwijać możliwość zakupów online na raty oraz rozszerzyć gwarancję na zakupiony asortyment nawet o 5 lat. Usługa gwarantowanej, terminowej wysyłki z opcją zwrotu 50 zł jest szczególnie polecana wszystkim kupującym online, którzy do tej pory np. obawiali się o otrzymanie przesyłki na czas przed ważną okazją, świętem, jak i dla wszystkich, którzy rezygnowali z zakupów w sieci z obawy przed zaginięciem przesyłki lub dostawy na czas.

Korzyści z wprowadzenia tej usługi są obopólne. Wdrożona usługa jest kolejnym etapem rozwijania synergii pomiędzy zakupem online w sieci, a realnym otrzymaniem złożonego zamówienia w domu, czyli integracji działań w dwóch obszarach: w świecie wirtualnych zakupów w internecie i w świecie realnym – offline.

- Zależy nam, by budować silniejszą relację z Klientami, której fundamentem jest pewność pełnej realizacji zamówienia zgodnie z oczekiwaniami, a co za tym idzie – budowanie zaufania i przywiązania do naszej handlowej galerii online - dodaje V. Endler.

Mall.pl jest jedyną galerią handlową online w Polsce z tak dużym asortymentem produktów, a równocześnie jest laureatem rankingu Najlepszy sklep internetowy 2015 Money.pl oraz rankingu Wiarygodne opinie Okazje.info. i Zaufane opinie Ceneo.pl w tym samym roku.