PL garance doruceni


Kontakt

Przed kontaktem telefonicznym lub wysłaniem wiadomości e-mail upewnij się czy odpowiedzi na twoje pytanie nie odnajdziesz w naszym serwisie.

Najczęściej zadawane pytania

Kiedy otrzymam zamówiony towar?

  • Termin realizacji zamówienia odnajdziesz w pierwszej wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
  • Aktualny status zamówienia sprawdzisz w Centrum Klienta
  • Otrzymasz informację SMS kiedy Twoje zamówienie zostanie przygotowane do odbioru lub przekazane kurierowi. Szczegółowe informacje znajdziesz w mailu potwierdzającym nadanie paczki.
  • Gdy termin realizacji został przekroczony, otrzymasz informację drogą mailową o zmianie daty realizacji zamówienia.

Chcesz zgłosić reklamację?

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz tutaj.

Więcej pytań?

Więcej informacji na temat zakupów znajdziesz tutaj.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Napisz do nas:


Infolinia:

Linia telefoniczna: 801 011 132, (71) 724 23 80*

Godziny otwarcia Infolinii:

  • pn. - pt.: 8:00 - 20:00

* Dla telefonów komórkowych

Siedziba i dane naszej firmy

Internet Mall Polska Sp. z o.o.
55-095 Długołęka
ul. Wrocławska 33D

Internet Mall Polska Sp. z o.o. – Dział Reklamacji
ul. Kępińska 7/ Hala 2
51-132 Wrocław

Numer konta bankowego:
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
60 1030 1508 0000 0008 1741 7019

NIP: 521-33-65-047
REGON: 140285770

KRS: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy KRS nr 0000242813.
Kapitał zakładowy w wysokości 12.000.000 PLN.