PL Pet


Kontakt

Najczęściej zadawane pytania

Kiedy otrzymam zamówiony towar?

  • Termin realizacji zamówienia odnajdziesz w pierwszej wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
  • Aktualny status zamówienia sprawdzisz w Centrum Klienta
  • Otrzymasz informację SMS kiedy Twoje zamówienie zostanie przygotowane do odbioru lub przekazane kurierowi. Szczegółowe informacje znajdziesz w mailu potwierdzającym nadanie paczki.
  • Gdy termin realizacji został przekroczony, otrzymasz informację drogą mailową o zmianie daty realizacji zamówienia.

Chcesz zgłosić reklamację?

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz tutaj.

Więcej pytań?

Więcej informacji na temat zakupów znajdziesz tutaj.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Napisz do nas:


Siedziba i dane naszej firmy

NETRETAIL Sp. z o.o.
ul. Wrocławska 33D
55-095 Długołęka

NETRETAIL Sp. z o.o. – Dział Reklamacji
ul. B. Krzywoustego 82-86
51-166 Wrocław

Numer konta bankowego:
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
12 1030 1289 0000 0000 9297 6000

NIP: 524-26-66-099
REGON: 141652006

KRS: Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy, KRS nr 0000319695
Kapitał zakładowy w wysokości 100.000 PLN.