Bjorn Daehlie Rękawice narciarskie Glove Track
185 zł

Bjorn Daehlie Glove Track to stylowe i praktyczne rękawice przeznaczone do narciarstwa biegowego. Perfekcyjne dopasowanie do dłoni noszącego, dzięki połączeniu wielu funkcjonalnych materiałów. Elastyczne mankiety i specjalna izolacja Thinsulate zapewniają najwyższy komfort termiczny nawet podczas najniższych temperatur.

Bjorn Daehlie rękawice Classic 2.0-27%
165 zł 119 zł

Ostatnia sztuka w tej cenie!

Rękawice unisex Bjorn Daehlie Classic 2.0 z odpornego na wiatr i wodę materiału na grzbiecie dłoni i podszewką z polaru utrzymują ręce suche i ciepłe nawet na mrozie.

Bjorn Daehlie Rękawice Rewolution-26%
149 zł 109 zł

Wyprzedaż

Rękawice unisex od norweskiej drużyny Bjorn Daehlie Rewolution. Wstępnie ukształtowany uchwyt, elastyczny mankiet wokół nadgarstka.

Bjorn Daehlie rękawiceTrack-44%
215 zł 119 zł

Wyprzedaż

Bjorn Daehlie Track Gloves to wygodne, ocieplane rękawice do treningu i rekreacyjnego narciarstwa. Są izolowane włóknem Thinsulate i wyłożone podszewką. Na nadgarstku znajduje się elastyczny pasek.

Bjørn Dæhlie to marka, która pracuje każdego dnia by ulepszyć i zoptymalizować odzież dla narciarzy biegowych. Założona w 1996 roku przez olimpijczyka i mistrza świata Bjørn Dæhlie, teraz zajmuje wyjątkową pozycję na rynku, a wykorzystując wieloletnie doświadczenie przyczynia się do rozwoju i poprawy jakości ubrań dla sportowców.

Marka patrząca w przyszłość. Firma rozwija się wraz z upływem czasu. Pojawiło się nowe logo, mające na celu dotarcie do młodszej grupy konsumentów i również dostosowane do ery cyfrowej. Nowa tożsamość marki z czytelnym projektem podkreśla ich cele na przyszłość: Osiągnąć doskonałość i zmaksymalizować wydajność, by konsumenci mogli cieszyć się nowy wyglądem i korzystać z ich doświadczenia oraz oddania dla detali i konstrukcji.

Bjørn Dæhlie to marka, która pracuje każdego dnia by ulepszyć i zoptymalizować odzież dla narciarzy biegowych. Założona w 1996 roku przez olimpijczyka i mistrza świata Bjørn Dæhlie, teraz zajmuje wyjątkową pozycję na rynku, a wykorzystując wieloletnie doświadczenie przyczynia się do rozwoju i poprawy jakości ubrań dla sportowców.

Marka patrząca w przyszłość. Firma rozwija się wraz z upływem czasu. Pojawiło się nowe logo, mające na celu dotarcie do młodszej grupy konsumentów i również dostosowane do ery cyfrowej. Nowa tożsamość marki z czytelnym projektem podkreśla ich cele na przyszłość: Osiągnąć doskonałość i zmaksymalizować wydajność, by konsumenci mogli cieszyć się nowy wyglądem i korzystać z ich doświadczenia oraz oddania dla detali i konstrukcji.