66 produktów
-46%
Diesel Mega Chief DZ4282

Diesel Mega Chief DZ4282

1 313 zł
699 zł

Ulubione zegarki fashionW Diesel wszyscy dżentelmeni pokochają Diesel na pierwszy rzut oka z zamiłowaniem do niepowtarzalnych akcesoriów. Ich etui stal nierdzewna ma naprawdę ogromny efekt; wrażenie to wzmacnia pokrywa korony rozciągająca się w tarczy.

Partner: Vivantis
-5%
Diesel Bad - woda toaletowa 125 ml

Diesel Bad - woda toaletowa

280 zł
264 zł
Ostatnia sztuka w tej cenie!

Bad długo oczekiwany zapach jest teraz tutaj! Diesel to Męska zapach o nazwie Bad, który ujrzał światło w roku 2016. Być inspirowane przez ten świeży, drzewny zapach, który łączy w sobie składniki, takie jak tytoń, drewno, kawior, bergamotki i więcej.

Partner: Vivantis
-36%
Diesel Armbar Hybrid Connected DZT1015

Diesel Armbar Hybrid Connected DZT1015

922 zł
582 zł
Promocja

Zegarki Connected Armbar opierają się na pomysłowym i modnym designie, który jest tak typowyfashionMarka Diesel . Etui łączy się ze sportowym strojonym czysto białym paskiem o bardzo przyjemnej powierzchni. Tarcza oferuje widok charakterystycznych wskazówek i indeksów.

Partner: Vivantis
-32%
Diesel Axial Smartwatch DZT2015

Diesel Axial Smartwatch DZT2015

1 846 zł
1 251 zł
Ostatnia sztuka w tej cenie!

Smartwatch Diesel Axial łączy w sobie luksus, sprytne funkcje i tradycję. Na pierwszy rzut oka przyciągnie Cię precyzyjne wykonanie zegarka. Obudowa wykonana jest ze stali nierdzewnej, jest z nią połączonastylowa pasek z denimową powierzchnią.

Partner: Vivantis
-35%
Diesel Double Down DZ1436

Diesel Double Down DZ1436

491 zł
318 zł

Być może biały zegarek nigdy się nie zmęczy. Nadaje się doskonale do wszystkiego, a dzięki swojej charakterystyce na opalonej skórze jest właściwym wyborem na sezon letni. Ty i białe charms i przypnij zegarki na rękę z kultowej marki Diesel.

Partner: Vivantis

W 1979 roku powstała pierwsza, męska kolekcja od włoskiej marki Diesel. Jej ambicją było stworzenie kolekcji innej niż wszystkie jakie są dostępne na rynku, która wyznaczy nowe trendy i zrewolucjonizuje spojrzenie na projektowanie.

Diesel szybko znalazł grono wielbicieli wśród osób ceniących sobie niezależność, niestandardowość i młodzieńczy bunt i nie chcących żyć pod dyktando ówczesnej mody.

Podbój zagranicznych wybiegów przez Diesela przypada na lata '80 kiedy to zaczęto otwierać sklepy w całej Europie. Umiejętny marketing i głośna kampania z kontrowersyjnymi sloganami przy udziale samego właściciela Renzo Rosso pozwoliła marce zyskać rozgłos.

Do tego czasu marka sprzedająca pierwotnie ubrania z kategorii casual zdążyła bardzo się rozwinąć np.wprowadzając do oferty biżuterię.

Chociaż główna siedziba nadal znajduje się na północy Włoch, Diesel obecny jest w 80 krajach na całym świecie. Posiada około 300 własnych salonów, jednak jego ubrania i dodatki dostępne są w ponad 5000 miejscach.