PL víkendománie


Misja, wizja, wartości

Misja, wizja, wartości

Misja MALL.PL

Naszą misją jest stworzenie internetowej galerii handlowej, będącej alternatywą dla tradycyjnego centrum handlowego, w której klient ma możliwość zrobienia komfortowych zakupów w dogodnym dla siebie czasie.

Naszym celem jest zapewnienie klientom bogatego asortymentu produktów w konkurencyjnej cenie. Chcemy zapewnić pełną satysfakcję zakupów, dlatego też stale ponosimy jakość obsługi i oferujemy wsparcie w całym procesie zakupów.

Dążymy do zapewnienia szybkiej dostawy towaru na dogodnych dla klienta warunkach. Wprowadzamy klienta w przyjazny świat zakupów internetowych.

Wizja MALL.PL

Chcemy być najczęściej wybieranym przez internautów miejscem zakupów w sieci. Za cel stawiamy sobie zaspokajanie potrzeb klientów, którzy cenią komfort i szybkość zakupów on-line. Dążymy do systematycznego zwiększania udziału w rynku e-commerce i dotarcia do jak największej liczby klientów.

Chcemy to osiągnąć poprzez wszechstronny asortyment, profesjonalną i rzetelną obsługę oraz konkurencyjne ceny. Konsekwentnie podnosimy jakość swoich usług czego dowodem są przyznawane nagrody:

Dobra marka 2014. Jakość, zaufanie, renoma oraz wyróżnienie Opineo za uznanie wysokich ocen kosumenckich.

Wartości MALL.PL

Orientacja na klienta
Źródłem naszej inspiracji jest klient, każdego dnia staramy się poznawać i dostosować pracę do jego bieżących i przyszłych potrzeb. Naszym mottem jest: obsługujemy klienta tak jabyśmy sami chcieli być obsługiwani.

Współpraca
Praca zespołowa jest filarem naszej kultury organizacyjnej. Promujemy wzajemny szacunek, otwartą komunikację. Respektujemy swoje opinie i poglądy, dzielimy się wiedzą i uczymy się od siebie nawzajem.

Orientacja na rezultat
W swojej pracy wszystkie zadania realizujemy z myślą o kliencie. Przed przystąpieniem do pracy precyzyjnie definiujemy cele i zadania, a następnie konsekwentnie je realizujemy.