Szamos buty dziewczęce 1556-40801, 23 różowe
Szamos buty dziewczęce 1556-40801, 23 różowe
Nr katalogowy: 2599063004
Pełny opis
Opis produktu
Szamos buty dziewczęce 1556–40801
Marka Szamos sp. z o. o. została założona w 2007 roku i od tego czasu zajmuje się dystrybucją unikalnie opracowanej i zaprojektowanej linii butów dziecięcych. W produkcji każdego rodzaju obuwia kładzie się nacisk na efekty zdrowotne oraz stosowanie naturalnych materiałów, głównie skóry naturalnej, przetwarzanej nowoczesnymi, zaawansowanymi technologiami.
Właściwości
- Skórzane buty dziecięce
- Elastyczna gumowa podeszwa
- Wyjmowana wkładka wykonana ze specjalnego materiału – nie twardnieje po wyschnięciu
- Świadectwo jakości i świadectwo zdrowia
- Mocna kostka – dla prawidłowego mocowania stopy
- Antypoślizgowa podeszwa
- Klejona i szyta podeszwa
- Dobrze leżą na nodze
- Uroczy, różowy błyszczący wzór z wizerunkiem ślimaka
- Zapięcie na rzep
Parametry
Rodzaj obuwia | Rekreacyjne |
Wysokość buta | Niskie |
Zapięcie | Na rzep |
Dostawca | Mall |
Przeznaczenie | Dziewczęce |
Materiał | Skóra |
Ostrzeżenie
- Podczas konserwacji zawsze postępuj zgodnie z zaleceniami producenta, zamieszczonymi na etykiecie!
- Pielęgnacja obuwia
- Wskazówki dotyczące wyboru odpowiedniego rozmiaru
Tabela rozmiarów
Rozmiar EU | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 |
Rozmiar USA | 3,5 | 4 | 5 | 6 | 6,5 | 7,5 | 8 | 9 | 9,5 | 10,5 | 11,5 | 12 | 13 | 13,5 | 1,5 | 2 | 3 | 4 | 4,5 | 5,5 | 6,5 | 7 | 8 |
Długość wkładki (mm) | 110,1 | 114,3 | 122,8 | 131,2 | 135,5 | 143,9 | 148,2 | 156,6 | 160,9 | 169,3 | 177,8 | 182 | 190,5 | 194,7 | 203,2 | 207,4 | 215,9 | 224,4 | 228,6 | 237,1 | 245,5 | 249,8 | 258,2 |
Parametry
Parametry produktu %1% %2%
Obuwie damskie | nie |
---|---|
Obuwie męskie | nie |
Obuwie dla dziewczynek | tak |
Obuwie dla chłopców | nie |
Rodzaj obuwia | lifestyle |
Przeznaczenie | codzienne |
Rozmiar EUR | 23 |
Kolor | różowy |
Materiał | skóra |
Wysokość buta | niskie |
wiązanie | rzep |