Diesel Plus Plus Feminine - woda toaletowa-38%
77 zł

47 zł

Promocja

Diesel Plus Plus Feminine jest kremowy zapach z kwiatowymi nutami białych lilii. Przypomina zapach pochodzących z natury. Mleczno-egzotyczne, delikatny, owocowy-ziołowy mieszanina stopniowo rozwija się tonu cudownym i bardzo sexy.


Diesel Fuel For Life Homme - woda toaletowa
209 zł

Fuel For Life Homme marki Diesel Męska zapachem, który otwiera się świeżymi nutami grejpfruta i anyżu można znaleźć w samym sercu malin i lawendy, heliotropu i baza zawiera drzewiastych tony. Z tego zapachu sprawi, że będziesz czuć się naturalnie w dowolnym miejscu.


Diesel Zero Plus Masculine - woda toaletowa-40%
5 zł

3 zł

Promocja

Zero Plus Męski to kwiatowo-korzenny męski zapach, który łapie swoje zmysły, a jego ostre i świeża kompozycja. Baza jest piżmo i ambra, które są rafinowane kwiatowe nuty wanilii, fiołka i jaśminu. Cała symfonia jest podświetlony przez aromatem cynamonu, goździków i pomarańczy.


W 1979 roku powstała pierwsza, męska kolekcja od włoskiej marki Diesel. Jej ambicją było stworzenie kolekcji innej niż wszystkie jakie są dostępne na rynku, która wyznaczy nowe trendy i zrewolucjonizuje spojrzenie na projektowanie.

Diesel szybko znalazł grono wielbicieli wśród osób ceniących sobie niezależność, niestandardowość i młodzieńczy bunt i nie chcących żyć pod dyktando ówczesnej mody.

Podbój zagranicznych wybiegów przez Diesela przypada na lata '80 kiedy to zaczęto otwierać sklepy w całej Europie. Umiejętny marketing i głośna kampania z kontrowersyjnymi sloganami przy udziale samego właściciela Renzo Rosso pozwoliła marce zyskać rozgłos.

Do tego czasu marka sprzedająca pierwotnie ubrania z kategorii casual zdążyła bardzo się rozwinąć np.wprowadzając do oferty biżuterię.

Chociaż główna siedziba nadal znajduje się na północy Włoch, Diesel obecny jest w 80 krajach na całym świecie. Posiada około 300 własnych salonów, jednak jego ubrania i dodatki dostępne są w ponad 5000 miejscach.

W 1979 roku powstała pierwsza, męska kolekcja od włoskiej marki Diesel. Jej ambicją było stworzenie kolekcji innej niż wszystkie jakie są dostępne na rynku, która wyznaczy nowe trendy i zrewolucjonizuje spojrzenie na projektowanie.

Diesel szybko znalazł grono wielbicieli wśród osób ceniących sobie niezależność, niestandardowość i młodzieńczy bunt i nie chcących żyć pod dyktando ówczesnej mody.

Podbój zagranicznych wybiegów przez Diesela przypada na lata '80 kiedy to zaczęto otwierać sklepy w całej Europie. Umiejętny marketing i głośna kampania z kontrowersyjnymi sloganami przy udziale samego właściciela Renzo Rosso pozwoliła marce zyskać rozgłos.

Do tego czasu marka sprzedająca pierwotnie ubrania z kategorii casual zdążyła bardzo się rozwinąć np.wprowadzając do oferty biżuterię.

Chociaż główna siedziba nadal znajduje się na północy Włoch, Diesel obecny jest w 80 krajach na całym świecie. Posiada około 300 własnych salonów, jednak jego ubrania i dodatki dostępne są w ponad 5000 miejscach.