Diesel majtki damskie Oxy
199 zł

Nowość

Potrójne opakowanie majtek damskich Diesel w trzech wariantach kolorystycznych.


Diesel Plus Plus Feminine - woda toaletowa
47 zł

Diesel Plus Plus Feminine to kremowy zapach z kwiatowymi nutami białych lilii. Przypomina zapach pochodzących z natury. Mleczno-egzotyczna, delikatna, owocowo-ziołowa mieszanka stopniowo rozwija cudowne i bardzo seksowne tony.


W 1979 roku powstała pierwsza, męska kolekcja od włoskiej marki Diesel. Jej ambicją było stworzenie kolekcji innej niż wszystkie jakie są dostępne na rynku, która wyznaczy nowe trendy i zrewolucjonizuje spojrzenie na projektowanie.

Diesel szybko znalazł grono wielbicieli wśród osób ceniących sobie niezależność, niestandardowość i młodzieńczy bunt i nie chcących żyć pod dyktando ówczesnej mody.

Podbój zagranicznych wybiegów przez Diesela przypada na lata '80 kiedy to zaczęto otwierać sklepy w całej Europie. Umiejętny marketing i głośna kampania z kontrowersyjnymi sloganami przy udziale samego właściciela Renzo Rosso pozwoliła marce zyskać rozgłos.

Do tego czasu marka sprzedająca pierwotnie ubrania z kategorii casual zdążyła bardzo się rozwinąć np.wprowadzając do oferty biżuterię.

Chociaż główna siedziba nadal znajduje się na północy Włoch, Diesel obecny jest w 80 krajach na całym świecie. Posiada około 300 własnych salonów, jednak jego ubrania i dodatki dostępne są w ponad 5000 miejscach.

W 1979 roku powstała pierwsza, męska kolekcja od włoskiej marki Diesel. Jej ambicją było stworzenie kolekcji innej niż wszystkie jakie są dostępne na rynku, która wyznaczy nowe trendy i zrewolucjonizuje spojrzenie na projektowanie.

Diesel szybko znalazł grono wielbicieli wśród osób ceniących sobie niezależność, niestandardowość i młodzieńczy bunt i nie chcących żyć pod dyktando ówczesnej mody.

Podbój zagranicznych wybiegów przez Diesela przypada na lata '80 kiedy to zaczęto otwierać sklepy w całej Europie. Umiejętny marketing i głośna kampania z kontrowersyjnymi sloganami przy udziale samego właściciela Renzo Rosso pozwoliła marce zyskać rozgłos.

Do tego czasu marka sprzedająca pierwotnie ubrania z kategorii casual zdążyła bardzo się rozwinąć np.wprowadzając do oferty biżuterię.

Chociaż główna siedziba nadal znajduje się na północy Włoch, Diesel obecny jest w 80 krajach na całym świecie. Posiada około 300 własnych salonów, jednak jego ubrania i dodatki dostępne są w ponad 5000 miejscach.