Donic

W 1889 roku, kupiec Fredrich Bensinger założył „Rhine-Rubber and Celuloid Faktory" wspólnie z bankierami Hohenemer i braćmi Lenek w Mannheim-Neckarau, Niemcy. Wynaleźli i opracowali technikę blow-press, którą początkowo używali do formowania głów lalek a później piłeczek do tenisa stołowego zrobionych z celuloidu. W 1889 roku „żółw" został zarejestrowany jako marka „Schildkrot". Skorupa żółwia przypominała odcieniem i barwą celuloid, dlatego zadecydowano, aby stał się logiem firmy. Jest to gwarancja trwałości, wytrzymałości i solidności. Celuloid został użyty do produkcji piłeczek do tenisa stołowego od początku do końca i po dziś dzień nie został zastąpiony niczym lepszym.

Firma używa do produkcji wiele zaawansowanych rozwiązań technologicznych, jak na przykład: Uchwyt absorbujący uderzenia / wstrząsy czy Power Light System, dający więcej mocy prędkości podczas uderzenia, zachowujący jednocześnie doskonałe czucie.

Kategorie produktów marki Donic: