Przy odbiorze towaru (nie dotyczy Parcelshop)
Jest to najszybszy sposób realizacji zamówienia. Po wybraniu tej opcji za zamówiony towar zapłacisz:
- gotówką lub kartą płatniczą w Punkcie Odbioru Towarów MALL.pl
- gotówką u kuriera (za pobraniem - zapłacisz dodatkowo 8,00 zł.)
W przypadku dostawy realizowanej przez DHL Express (Poland) Sp. z o.o. maksymalna kwota pobrania wynosi 11.000 zł. a pobranie w kwocie pow. 5.500 zł. może zostać zrealizowane jedynie w oddziale tej firmy.
Prosimy o przygotowanie wyliczonej kwoty za swoje zamówienie, w celu przyśpieszenia odbioru towaru.
Przelew tradycyjny
Płatność przelewem może wydłużyć czas realizacji zamówienia maksymalnie o 1 dzień roboczy.
Towar wysyłany jest zgodnie z terminami podanymi podczas składania zamówienia dopiero po zaksięgowaniu środków na naszym koncie bankowym. O zaksięgowaniu wpłaty informujemy droga mailową.
Wpłatę za zakupione towary należy wykonać na konto bankowe: 12 1030 1289 0000 0000 9297 6000 – Bank Handlowy w Warszawie SA W tytule przelewu prosimy o podanie jedynie numeru, który otrzymają Państwo e-mailem po zakończeniu zakupów.
Jeżeli zależy Ci na szybkim dostarczeniu towaru, sugerujemy wybór płatności przy odbiorze.
Przelew online
Bezpieczna, komfortowa i szybka forma płatności elektronicznej świadczona za pośrednictwem PayU S.A. Przy wyborze tej formy płatności za zamówienie w sklepie Mall.pl, zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę PayU.pl gdzie będziesz mógł zrealizować szybki przelew za pośrednictwem banku prowadzącego Twój rachunek. Z chwilą potwierdzenia dokonania płatności przez PayU, zamówienie trafia do realizacji.
Płatność kartą płatniczą (Visa, Mastercard)
Bezpieczna, komfortowa i szybka forma płatności elektronicznej świadczona za pośrednictwem PayU S.A. Przy wyborze tej formy płatności za zamówienie w sklepie Mall.pl, zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę PayU.pl w celu dokonania płatności z użyciem karty płatniczej w systemie VISA lub Mastercard. Bezpiecznej autoryzacji dokonuje firma PayU S.A., a żadne dane dotyczące karty płatniczej nie są przekazywane do sklepu. Z chwilą potwierdzenia dokonania płatności, zamówienie jest przekazywane do realizacji.
W przypadku nieudanej autoryzacji, skontaktuj się bezpośrednio z naszym działem obsługi klienta wysyłając email wraz z numerem zamówienia na adres [email protected].
Zakupy na Raty
W ofercie posiadamy bardzo przyjazny system ratalny, obsługiwany przez Santander Consumer Bank S.A.
Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie w zakładce: Zakupy na raty
*Dla telefonów komórkowych