Sposoby i ceny dostawy

Odbiór osobisty

i

Do wyboru ponad 13 000 punktów DHL POP lub punkt odbioru MALL.PL we Wrocławiu.

980D3F61-0C7A-4EF8-AE57-FF7A7F0CB1A4Created with sketchtool.

Punkt odbioru towarów we Wrocławiu

Więcej

Bezpłatnie

Zobacz lokalizację punktu

Przydatne informacje

  • Dostawa do punktu odbioru MALL.PL we Wrocławiu jest bezpłatna.
  • Gdy przesyłka będzie gotowa do odbioru, otrzymasz od nas SMS i e-mail z potwierdzeniem.
  • Przesyłka będzie na Ciebie czekać przez okres 7 dni kalendarzowych od momentu powiadomienia.
  • Przyjmujemy płatność gotówką lub kartą.
  • Przy płatności przelewem czas dostawy może się wydłużyć. Dowiedz się więcej o opcjach płatności.
  • Wydanie towaru w punkcie MALL.pl następuje wyłącznie do rąk Kupującego lub osoby uprawnionej do odbioru towaru w jego imieniu, po okazaniu dowodu osobistego lub innego dokumentu zawierającego zdjęcie i potwierdzającego tożsamość oraz podaniu numeru zamówienia i pisemnego upoważnienia.
  • Przy odbiorze masz możliwość dokładnego sprawdzenia stanu zamówionego towaru.
  • Punkt odbioru nie realizuje dostawy towarów w ramach sprzedaży partnerskiej.

Kiedy dostarczymy przesyłkę do punktu odbioru MALL.PL?

Aktualny termin dostawy podany jest w szczegółach produktu lub podczas realizacji zamówienia w koszyku.

Punkty i automaty DHL POP – 13 000 punktów

Więcej

11 zł

Zobacz lokalizację punktów

Przydatne informacje

  • Opcja odbioru w punkcie DHL jest dostępna tylko dla wybranych produktów (uzależnione od wagi i wielkości przesyłki)
  • W wybranych punktach odbioru DHL możliwa jest płatność przy odbiorze (usługa dodatkowo płatna 8zł). Informacje te podane są przy wyborze konkretnej lokalizacji podczas składania zamówienia.
  • Maksymalna kwota pobrania wynosi 1.000 zł (wliczając koszty przesyłki i usług dodatkowych).
  • O wysyłce towarów zostaniesz poinformowany drogą mailową i poprzez SMS. Każdą przesyłkę możesz śledzić w systemie firmy kurierskiej.
  • Towar możesz odebrać po otrzymaniu odpowiedniej informacji drogą mailową lub SMSem, która będzie zawierać również PIN niezbędny do odbioru.
  • Przesyłka będzie na Ciebie czekać przez 7 dni kalendarzowych.
  • W Twoim imieniu może odebrać przesyłkę również inna osoba, jeśli przekażesz jej numer PIN i numer listu przewozowego.

Dostawa kurierska

Duże przesyłki

pow. 90kg

Duże przesyłki

do 90kg

Małe przesyłki

do 30kg

zpusoby_ceny_coruceni/doruceni_do3dnuCreated with Sketch.

Ekonomiczna 3-5 dni roboczych

Więcej

Duże przesyłki (pow. 90kg)

139 zł

Duże przesyłki (do 90kg)

99 zł

Małe przesyłki (do 30kg)

13 zł

Przydatne informacje

  • Planowany termin dostawy przesyłki ekonomicznej to 3 do 5 dni roboczych.
  • Możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia na stronie Śledzenie zamówienia, wystarczy wpisać numer zamówienia.
  • W przypadku płatności za pobraniem możesz sprawdzić u przewoźnika, czy możesz zapłacić kartą. W przypadku płatności gotówką, prosimy o przygotowanie wyliczonej kwoty.
  • Jeśli zdecydujesz się zapłacić przy odbiorze (za pobraniem), zapłacisz dodatkowo 8 zł.
  • Maksymalna kwota pobrania wynosi 11.000 zł a pobranie w kwocie pow. 5.500 zł może zostać zrealizowane jedynie w oddziale tej firmy kurierskiej.
  • O wysyłce towarów zostaniesz poinformowany drogą mailową i poprzez SMS. Każdą przesyłkę możesz śledzić w systemie firmy kurierskiej.
  • Przewoźnik doręcza przesyłki tylko od poniedziałku do piątku - za wyjątkiem przypadających w tym okresie dni ustawowo wolnych od pracy - w godzinach 8.00-17.00.
  • Kurier ma obowiązek dostarczyć zakupiony towar ważący do 30 kg do drzwi odbiorcy. W przypadku towaru o wadze powyżej 30 kg dostawa jest realizowana do pierwszej bramy/furtki odbiorcy.
  • Kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłki, poproszony zazwyczaj pomaga.
zpusoby_ceny_coruceni/doruceni_urceny denCreated with Sketch.

Komfortowa 2 dni lub wybrana data

Więcej

Duże przesyłki (pow. 90kg)

159 zł

Duże przesyłki (do 90kg)

109 zł

Małe przesyłki (do 30kg)

16 zł

Przydatne informacje

  • Planowany termin dostawy przesyłki komfortowej to 2 dni robocze lub wskazana przez Ciebie data.
  • Możesz śledzić aktualny status swojego zamówienia na stronie Śledzenie zamówienia, wystarczy wpisać numer zamówienia.
  • W przypadku płatności za pobraniem możesz sprawdzić u przewoźnika, czy możesz zapłacić kartą. W przypadku płatności gotówką, prosimy o przygotowanie wyliczonej kwoty.
  • Jeśli zdecydujesz się zapłacić przy odbiorze (za pobraniem), zapłacisz dodatkowo 8 zł.
  • Maksymalna kwota pobrania wynosi 11.000 zł a pobranie w kwocie pow. 5.500 zł może zostać zrealizowane jedynie w oddziale tej firmy kurierskiej.
  • O wysyłce towarów zostaniesz poinformowany drogą mailową i poprzez SMS. Każdą przesyłkę możesz śledzić w systemie firmy kurierskiej.
  • Przewoźnik doręcza przesyłki tylko od poniedziałku do piątku - za wyjątkiem przypadających w tym okresie dni ustawowo wolnych od pracy - w godzinach 8.00-17.00.
  • Szczegółowe informacje o zasięgu usługi można uzyskać kontaktując się z Działem Obsługi Klienta DHL - Przesyłki Krajowe.
  • Kurier ma obowiązek dostarczyć zakupiony towar ważący do 30 kg do drzwi odbiorcy. W przypadku towaru o wadze powyżej 30 kg dostawa jest realizowana do pierwszej bramy/furtki odbiorcy.
  • Kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłki, poproszony zazwyczaj pomaga.
zpusoby_ceny_coruceni/partnerske doruceniCreated with Sketch.

Partnerska (marketplace)

Więcej

koszt zależny od partnera

Przydatne informacje

  • Towary w ramach sprzedaży partnerskiej są transportowane bezpośrednio z magazynów partnera przez jego własnych przewoźników. Dlatego cena i termin dostawy różnią się w zależności od wybranego towaru i odpowiedniego partnera.
  • Informacje o terminie i cenie dostawy wybranych towarów znajdziesz w koszyku w kroku „Wysyłka i płatność”.
  • Towary ze sprzedaży partnerskiej są zawsze oznaczone naklejką: Sprzedaż partnerska

Ważne informacje

Więcej
  • Przesyłki kurierskie doręczane są za pośrednictwem: DHL Express (Poland) Sp. z o.o. z siedzibą ul. Osmańska 2, 02-823 Warszawa
  • Koszt dostawy towaru w całości pokrywa kupujący.
  • Szczegółowe koszty i terminy dostawy są uzależnione od wagi i wielkości przesyłki oraz wybranego sposobu dostawy i podane są przy każdym towarze.
  • Dostawa realizowana jest jedynie na obszarze Polski.
  • Wszystkie nasze przesyłki są w pełni ubezpieczone.

Sprawdź, w jakim stanie znajduje się przesyłka i towar

Więcej
  • W razie wykrycia naruszenia przesyłki przed jej wydaniem powinieneś postępować zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności zażądać od dostawcy protokolarnego ustalenia stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody.
  • Jeżeli już po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie przesyłki nie dające się zauważyć przy odbiorze, powinieneś w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki zawiadomić o nich dostawcę w celu protokolarnego ustalenia stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody.