PL 2019-01-BO-FreeDelivery


Otrzymałem uszkodzony produkt

Jeśli towary są uszkodzone, nawet jeśli opakowanie było nienaruszone, prosimy o poinformowanie nas i przewoźnika tak szybko, jak to możliwe, w celu spisania protokołu szkody z kurierem.

Na sporządzenie dokumentu przysługuje Ci 7 dni kalendarzowych, włącznie z dniem odbioru towaru. Protokół szkody jest jedynie potwierdzeniem osoby trzeciej, że przesyłka trafiła do Ciebie w stanie zmienionym. Nie jest to jednoznaczne z winą kuriera.

Przewoźnicy:

  • DHL Express (Poland) Sp. z o.o. z siedzibą ul. Osmańska 2, 02-823 Warszawa
    Numer telefonu do firmy DHL : 426 345 345

Często zadawane pytania

Czy powinienem przyjąć od przewoźnika produkt, który ma wyraźnie uszkodzone opakowanie?

Jeśli produkt ma widocznie uszkodzone opakowanie, nie musi to oznaczać, że produkt wewnątrz jest uszkodzony. Możesz przyjąć towar od przewoźnika, ale zażądaj wpisania w protokole odbioru informacji o uszkodzeniu opakowania.

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości dotyczące produktu w opakowaniu, nie odbieraj go od przewoźnika i skontaktuj się Działem Obsługi Klienta Mall.pl pod numerem telefonu 71 739 15 55 lub za pomocą poczty e-mail: reklamacje@mall.pl.

Czego potrzebuję, aby złożyć reklamację uszkodzonego produktu?

Aby pomóc nam przyspieszyć realizację Twojej prośby, wypełnij formularz reklamacyjny, opisz problem z produktem, w razie możliwości dołącz zdjęcia uszkodzenia i prześlij na adres: reklamacje@mall.pl.

Jak zwrócić uszkodzony produkt?

Najlepszym sposobem na zwrócenie produktu jest kontakt z naszym Działem Reklamacji – reklamacje@mall.pl, który udzieli dalszych informacji. Możesz również zwrócić uszkodzony produkt do naszego Punktu Odbioru Towarów lub wysłać go do naszego Działu Reklamacji.

Potrzebujesz pomocy?

Kontakt z Działem Obsługi Klienta: