Staramy się, abyś kupował produkty wysokiej jakości od sprawdzonych dostawców. Jeśli jednak produkt przestanie działać, zapewniamy szybką naprawę, wymianę, obniżenie ceny lub zwrot pieniędzy.
Wybierz gdzie chcesz złożyć reklamację
W autoryzowanym serwisie
›
W autoryzowanym serwisie
W przypadku, gdy towar objęty jest gwarancją, najszybszym sposobem rozpatrzenia skargi jest bezpośredni kontakt z serwisem firmowym. Jeśli w pobliżu domu znajduje się serwis, możesz przekazać towar osobiście lub wysłać pocztą. Niektóre serwisy zapewniają bezpłatny odbiór na terenie Polski lub naprawę produktu bezpośrednio w domu.
Będziesz potrzebować dowodu zakupu produktu (faktury), aby rozpocząć reklamację. Niektóre serwisy mogą również wymagać podbitej karty gwarancyjnej. Dostarczone przez MALL.pl karty gwarancyjne nie są podbijane, gdyż nie chcemy naruszać oryginalnego opakowania producenta – jeżeli potrzebujesz pieczęć w karcie gwarancyjnej – skontaktuj się z nami e-mailowo: info@mall.pl – prześlemy Ci listownie naklejkę z pieczątką i podpisem do samodzielnego umieszczenia w karcie.
Jeśli na naszej liście nie znajdziesz autoryzowanego serwisu w pobliżu miejsca zamieszkania, sprawdź w instrukcji gwarancyjnej lub na stronie internetowej producenta.
Prosimy o przyniesienie towaru do Punktu Odbioru Towarów Mall.pl wraz z dowodem zakupu towaru.
O sposobie załatwienia reklamacji poinformujemy e-mailem.
Przesyłka pocztowa
›
Przesyłka pocztowa
Towar możesz wysłać bezpośrednio do działu reklamacji MALL.PL, gdzie chętnie rozpatrzymy Twoją reklamację.
O sposobie załatwienia reklamacji poinformujemy e-mailem.
Więcej informacji na temat rozpatrywania reklamacji można znaleźć w Procedurze reklamacji.
Serwis w domu
›
Serwis w domu
Zepsuł się produkt dużych rozmiarów, taki jak lodówka, pralka lub duży telewizor? Nie musisz go nigdzie wozić. Jeżeli towar posiada gwarancję, wystarczy skontaktować się z autoryzowanym serwisem i umówić wizytę serwisanta w Twoim domu.
Będziesz potrzebować dowodu zakupu produktu (faktury), aby rozpocząć reklamację. Niektóre serwisy mogą również wymagać podbitej karty gwarancyjnej. Dostarczone przez MALL.pl karty gwarancyjne nie są podbijane, gdyż nie chcemy naruszać oryginalnego opakowania producenta – jeżeli potrzebujesz pieczęć w karcie gwarancyjnej – skontaktuj się z nami e-mailowo: info@mall.pl – prześlemy Ci listownie naklejkę z pieczątką i podpisem do samodzielnego umieszczenia w karcie.
Muszę dostarczyć produkt w oryginalnym opakowaniu?
›
Nie musisz, opakowanie nie jest częścią procedury reklamacyjnej. Jeśli jednak oryginalne opakowanie jest dostępne, pomoże to w zabezpieczeniu produktu podczas transportu.
Jeśli wysyłasz produkt drogą pocztową, zawsze pakuj go dokładnie, aby produkt nie został uszkodzony.
Czy wraz z reklamowanym produktem muszę dołączyć akcesoria?
›
Tak, należy dołączyć również akcesoria. Czasami akcesorium może być przyczyną awarii i autoryzowany serwis może wymagać jego dostawy. Niedołączenie akcesoriów niepotrzebnie wydłużyłoby czas naprawy produktu.
Czy kiedy akcesorium jest wadliwe należy dołączyć główny produkt?
›
Tak, przy reklamacji akcesorium należy przekazać również główny produkt. Obowiązuje zasada, że akcesorium nie może być reklamowane osobno.
Otrzymałem z serwisu oświadczenie o nieodwracalnym uszkodzeniu produktu, co mam robić?
›
Serwis poinformował Cię, że naprawa towaru jest niemożliwa (posiadasz potwierdzenie).
W tym przypadku możesz zgłosić reklamację:
Osobiście w każdym Punkcie Odbioru Towarów MALL.PL
Wysłać bezpośrednio do Działu reklamacji MALL.PL:
NETRETAIL Sp. z o.o. – Dział Reklamacji
ul. B. Krzywoustego 82-86
51-166 Wrocław
Aby rozpatrzyć Twoja reklamację będziemy potrzebować:
Protokołu naprawczego
Karty gwarancyjnej (towary, w przypadku których serwis zażądał gwarancji w celu rozpatrzenia reklamacji)
Kopii dowodu zakupu
Produktu, o ile w protokole naprawczym nie zaznaczono, że został on zatrzymany w serwisie
Na podstawie przesłanych dokumentów rozpatrzymy Twoją reklamację, a następnie skontaktujemy się z Tobą.
Jak dostarczycie mi naprawiony produkt?
›
Miejsce dostawy naprawionego towaru wybierz przy składaniu reklamacji. Produkt można dostarczyć do wybranego Punktu Odbioru Towarów lub bezpośrednio na podany adres.
Gdzie mogę się dowiedzieć jak przebiega moja reklamacja?
›
To bardzo proste
O przebiegu reklamacji będziesz informowany na bieżąco wiadomościami e-mail.
Czy zostaną zachowane dane z telefonu, tabletu lub komputera podlegającego reklamacji?
›
Najprawdopodobniej je stracisz. Częścią naprawy w autoryzowanym serwisie jest przywrócenie urządzenia do pierwotnych ustawień fabrycznych. Zalecamy regularne tworzenie kopii zapasowych danych na urządzeniu.
Czy reklamację może zgłosić inna osoba?
›
Tak, jest to możliwe. Osoba ta musi mieć jednak upoważnienie od nabywcy towaru.