PL 2019-01-BO-FreeDelivery


Reklamacje

Staramy się, abyś kupował produkty wysokiej jakości od sprawdzonych dostawców. Jeśli jednak produkt przestanie działać, zapewniamy szybką naprawę, wymianę, obniżenie ceny lub zwrot pieniędzy.

Wybierz gdzie chcesz złożyć reklamację

ICON/Vrácení a reklamace/Reklamace v autorizovaném servisu Created with Sketch.

W autoryzowanym serwisie

W autoryzowanym serwisie

W przypadku, gdy towar objęty jest gwarancją, najszybszym sposobem rozpatrzenia skargi jest bezpośredni kontakt z serwisem firmowym. Jeśli w pobliżu domu znajduje się serwis, możesz przekazać towar osobiście lub wysłać pocztą. Niektóre serwisy zapewniają bezpłatny odbiór na terenie Polski lub naprawę produktu bezpośrednio w domu.

Będziesz potrzebować dowodu zakupu produktu (faktury), aby rozpocząć reklamację. Niektóre serwisy mogą również wymagać podbitej karty gwarancyjnej. Dostarczone przez MALL.pl karty gwarancyjne nie są podbijane, gdyż nie chcemy naruszać oryginalnego opakowania producenta – jeżeli potrzebujesz pieczęć w karcie gwarancyjnej – skontaktuj się z nami e-mailowo: info@mall.pl – prześlemy Ci listownie naklejkę z pieczątką i podpisem do samodzielnego umieszczenia w karcie.

Jeśli na naszej liście nie znajdziesz autoryzowanego serwisu w pobliżu miejsca zamieszkania, sprawdź w instrukcji gwarancyjnej lub na stronie internetowej producenta.

Pokaż listę serwisów

ICON/Vrácení a reklamace/Reklamace v autorizovaném servisu Copy 2 Created with Sketch.

Osobiście w sklepie

Osobiście w sklepie

Chętnie pomożemy Ci z reklamacją produktu w Punkcie Odbioru Towarów Mall.pl.

Prosimy o przyniesienie towaru do Punktu Odbioru Towarów Mall.pl wraz z dowodem zakupu towaru.

Informacje o przebiegu procesu rozpatrywania reklamacji możesz uzyskać pod numerem infolinii 71 739 15 55. O sposobie załatwienia reklamacji poinformujemy e-mailem.

ICON/Doprava_Platba/Kuryr Created with Sketch.

Przesyłka pocztowa

Przesyłka pocztowa

Towar możesz wysłać bezpośrednio do działu reklamacji MALL.PL, gdzie chętnie rozpatrzymy Twoją reklamację.

Informacje o przebiegu procesu rozpatrywania reklamacji możesz uzyskać pod numerem infolinii 71 739 15 55. O sposobie załatwienia reklamacji poinformujemy e-mailem.

Więcej informacji na temat rozpatrywania reklamacji można znaleźć w Procedurze reklamacji.

ICON/Vrácení a reklamace/Reklamace v autorizovaném servisu Copy Created with Sketch.

Serwis w domu

Serwis w domu

Zepsuł się produkt dużych rozmiarów, taki jak lodówka, pralka lub duży telewizor? Nie musisz go nigdzie wozić. Jeżeli towar posiada gwarancję, wystarczy skontaktować się z autoryzowanym serwisem i umówić wizytę serwisanta w Twoim domu.

Będziesz potrzebować dowodu zakupu produktu (faktury), aby rozpocząć reklamację. Niektóre serwisy mogą również wymagać podbitej karty gwarancyjnej. Dostarczone przez MALL.pl karty gwarancyjne nie są podbijane, gdyż nie chcemy naruszać oryginalnego opakowania producenta – jeżeli potrzebujesz pieczęć w karcie gwarancyjnej – skontaktuj się z nami e-mailowo: info@mall.pl – prześlemy Ci listownie naklejkę z pieczątką i podpisem do samodzielnego umieszczenia w karcie.

Pokaz listę serwisów

Częste pytania

Jak długo trwa procedura reklamacyjna?

W przypadku konsumenta mamy 14 dni na rozpatrzenie Twojego roszczenia.

Jakie dokumenty są potrzebne rozpatrzenia reklamacji?

Wystarczy dowód zakupu lub wypełniona karta gwarancyjna.

Jeśli wysyłasz towary pocztą, opisz nam możliwie dokładnie wadę produktu, który do nas wysyłasz.

Do produktu należy dodać wypełniony formularz reklamacyjny.

Muszę dostarczyć produkt w oryginalnym opakowaniu?

Nie musisz, opakowanie nie jest częścią procedury reklamacyjnej. Jeśli jednak oryginalne opakowanie jest dostępne, pomoże to w zabezpieczeniu produktu podczas transportu.

Jeśli wysyłasz produkt drogą pocztową, zawsze pakuj go dokładnie, aby produkt nie został uszkodzony.

Czy wraz z reklamowanym produktem muszę dołączyć akcesoria?

Tak, należy dołączyć również akcesoria. Czasami akcesorium może być przyczyną awarii i autoryzowany serwis może wymagać jego dostawy. Niedołączenie akcesoriów niepotrzebnie wydłużyłoby czas naprawy produktu.

Czy kiedy akcesorium jest wadliwe należy dołączyć główny produkt?

Tak, przy reklamacji akcesorium należy przekazać również główny produkt. Obowiązuje zasada, że akcesorium nie może być reklamowane osobno.

Otrzymałem z serwisu oświadczenie o nieodwracalnym uszkodzeniu produktu, co mam robić?

Serwis poinformował Cię, że naprawa towaru jest niemożliwa (posiadasz potwierdzenie).

W tym przypadku możesz zgłosić reklamację:

  • Osobiście w każdym Punkcie Odbioru Towarów MALL.PL
  • Wysłać bezpośrednio do Działu reklamacji MALL.PL:
    NETRETAIL Sp. z o.o. – Dział Reklamacji
    ul. B. Krzywoustego 82-86
    51-166 Wrocław

    reklamacje@mall.pl

    Na ten adres nie można zwrócić towaru osobiście.

Aby rozpatrzyć Twoja reklamację będziemy potrzebować:

  • Protokołu naprawczego
  • Karty gwarancyjnej (towary, w przypadku których serwis zażądał gwarancji w celu rozpatrzenia reklamacji)
  • Kopii dowodu zakupu
  • Produktu, o ile w protokole naprawczym nie zaznaczono, że został on zatrzymany w serwisie

Na podstawie przesłanych dokumentów rozpatrzymy Twoją reklamację, a następnie skontaktujemy się z Tobą.

Jak dostarczycie mi naprawiony produkt?

Miejsce dostawy naprawionego towaru wybierz przy składaniu reklamacji. Produkt można dostarczyć do wybranego Punktu Odbioru Towarów lub bezpośrednio na podany adres.

Gdzie mogę się dowiedzieć jak przebiega moja reklamacja?

To bardzo proste

  • O przebiegu reklamacji będziesz informowany na bieżąco wiadomościami e-mail.
Czy zostaną zachowane dane z telefonu, tabletu lub komputera podlegającego reklamacji?

Najprawdopodobniej je stracisz. Częścią naprawy w autoryzowanym serwisie jest przywrócenie urządzenia do pierwotnych ustawień fabrycznych. Zalecamy regularne tworzenie kopii zapasowych danych na urządzeniu.

Czy reklamację może zgłosić inna osoba?

Tak, jest to możliwe. Osoba ta musi mieć jednak upoważnienie od nabywcy towaru.

Potrzebujesz pomocy?

Kontakt z Działem Obsługi Klienta: