Reklamacje

Problem z przesyłką?

Dokładnie sprawdź, czy opakowanie Twojego towaru jest nienaruszone. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona, nie przyjmuj jej i poinformuj nas o tym. Dokładnie sprawdź stan opakowania przy kurierze.

W przypadku stwierdzonych uszkodzeń towaru, spisz protokół szkody z kurierem i niezwłocznie prześlij go do nas na adres: reklamacje@mall.pl.

Jeśli uszkodzenie stwierdzisz po odjeździe kuriera, należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską.

Jeżeli opakowanie przesyłki parcelshop jest uszkodzone - możesz odmówić jej przyjęcia. Jeśli uszkodzenie lub ubytek przesyłki dostrzeżesz po odbiorze w parcelshop, skontaktuj się z firmą kurierską w celu spisania protokołu szkody. Uwaga: brak możliwości spisania protokołu szkody na miejscu w punkcie Parcelshop.

Zakupiony towar jest wadliwy?

Zgłoś reklamację w serwisie producenta na podstawie gwarancji. Jest to bardzo łatwy proces reklamacji, który pozwala szybciej doprowadzić sprzęt do pełnej sprawności.
Dane kontaktowe serwisów znajdziesz na naszej stronie Serwisy i warunki gwarancji.

Reklamując towar na podstawie gwarancji w sklepie MALL.PL, działamy jako pośrednik, który przekaże towar do odpowiedniego serwisu.

Aby dostarczyć nam reklamowany towar skorzystaj z jednej z dwóch możliwości:

  • Odeślij go na adres: NETRETAIL Sp. z o.o., ul. B. Krzywoustego 82-86, 51-166 Wrocław.
  • Zgłoś się osobiście do naszego Punktu Odbioru Towarów MALL.pl.
W obu przypadkach prosimy o dołączenie do zwracanego towaru wypełnionego formularza reklamacyjnego.

Formularz reklamacyjny.

Towar niezgodny z umową?

Możesz także złożyć reklamację w trybie rękojmi. Czas powiadomienia kupującego-konsumenta o swoim stanowisku przez sprzedawcę w wypadku wybrania tego trybu wynosi 14 dni.

Formularz reklamacyjny - Dotyczy zamówień złożonych po 25.12.2014r
Reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową - Dotyczy zamówień złożonych do 25.12.2014r

Jeżeli zapoznałeś się z powyższymi informacjami, wyślij zgłoszenie reklamacji drogą mailową na adres:  reklamacje@mall.pl.

W treści maila wpisz:

  • numer zamówienia lub faktury
  • powód reklamacji oraz żądany sposób rozpatrzenia reklamacji

Chcesz abyśmy zabrali Twój zużyty sprzęt?

Jeśli kupujesz sprzęt elektryczny lub elektroniczny możesz skorzystać bezpłatnie z opcji odbioru zużytego sprzętu. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami wysyłając e-mail pod adres odbioryelectro@mall.pl oraz dołączysz formularz. Pobierz formularz

Skontaktujemy się z Tobą i potwierdzimy odbiór zużytego sprzętu nieodpłatnie o ile jest on tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje.

Jakie towary odbieramy?

Chłodziarki, pralki, zmywarki, kuchenki, piece elektryczne, elektryczne płyty grzejne, mikrofalówki, ekspresy ciśnieniowe, wentylatory, klimatyzacje, czajniki, drukarki, itd.
Szczegółowa lista towarów, które podlegają odbiorowi, dostępna jest tutaj.

*Zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2015 r. poz. 1688). Link do ustawy.


Każda reklamacja jest rozpatrywana zgodnie z kolejnością zgłoszenia.
Przewidywany czas odpowiedzi na zgłoszenie to 2 dni robocze.

Złóż reklamację