FAQ - Pytania i odpowiedzi

Przeczytaj listę najczęściej zadawanych pytań i poruszanych tematów.

Przed zakupem

Jak złożyć zamówienie?

Jak złożyć zamówienie?

Jeśli chcesz złożyć zamówienie dodaj towar do koszyka.
W koszyku możesz usunąć pozycje lub zmienić liczbę towarów. Proces składania zamówienia rozpoczynasz klikając przycisk „Przejdź do zamówienia”.
W pierwszym kroku możesz zarejestrować się na MALL.PL lub wybrać opcję szybkich zakupów bez rejestracji. Następnie uzupełniasz adres dostawy i dane do faktury. Kolejnym etapem jest wybór rodzaju dostawy i sposobu płatności. Ostatni krok to podsumowanie zamówienia. Jeżeli wszystkie dane w zamówieniu się zgadzają kliknij „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.

Na koniec zostanie wyświetlona informacja z numerem zamówienia oraz otrzymasz e-mail potwierdzający złożenie zamówienia w sklepie.

Sposoby dostawy

Sposoby dostawy

Istnieje możliwość bezpłatnego odbioru osobistego w naszym Punkcie Odbioru Towarów we Wrocławiu. W Punkcie MALL.PL możesz bezpłatnie odebrać towary zamówione wcześniej przez stronę internetową. Płatność za zamówienie w Punkcie Odbioru Towaru jest możliwa gotówką lub za pomocą karty płatniczej.

Istnieje również możliwość dostawy zamówienia pod wskazany adres za pośrednictwem firmy kurierskiej: DHL Express (Poland) Sp. z o.o..

Lub do punktu odbioru DHL parcelshop.

Cena za wysyłkę zamówienia zależna jest od wielkości przesyłki, wagi oraz czasu przygotowania przesyłki.

Więcej informacji: Rodzaje dostawy, Punkty Odbioru Towaru.

Jakie są dostępne formy płatności?

Jakie są dostępne formy płatności?

  • przy odbiorze towaru (gotówką lub kartą płatniczą w Punkcie Odbioru Towarów MALL.pl lub gotówką u kuriera (za pobraniem))
  • przelew tradycyjny
  • przelew elektroniczny (szybka płatność online)
  • płatność kartą online
  • system ratalny

Więcej informacji: formy płatności, system ratalny.

Termin realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia

W przypadku towarów ze statusem:

  • w magazynie - gwarantujemy dostępność towaru i czas realizacji zamówienia podany na stronie
  • u dostawcy - podany na stronie czas realizacji jest orientacyjny i może ulec zmianie. Dostępność towaru jest zależna od zewnętrznego dostawcy.

Co to jest Newsletter?

Co to jest Newsletter?

Klienci, którzy kupili produkty w naszym sklepie internetowym otrzymują nasz newsletter. Stanowi on wyjątkową ofertę: gorące nowości, produkty w okazyjnych cenach lub bony kwotowe. Nasze wiadomości niosą ze sobą wyłącznie konkretne oferty - bardzo atrakcyjne rynkowo. W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera poprzez zalogowanie się na swoje konto i wybranie odpowiedniej opcji w Centrum Klienta.

Zarejestruj się w MALL

Po zamówieniu

Jak zmienić zamówienie?

Jak zmienić zamówienie?

Chcesz dokonać zmiany w zamówieniu? Napisz do nas: info@mall.pl.

Sprawdź: Kontakt

Gdzie śledzić przesyłkę?

Gdzie śledzić przesyłkę?

Każdy klient ma możliwość śledzenia swojej przesyłki na stronie firmy kurierskiej: DHL Express (Poland) Sp. z o.o.. Numer przesyłki znajduje się w mailu z potwierdzeniem przekazania paczki kurierowi.

Jak odbierać przesyłkę?

Jak odbierać przesyłkę?

Sprawdź czy odbierany towar nie został uszkodzony w transporcie. Jeżeli opakowanie przesyłki jest uszkodzone zażądaj od kuriera protokolarnego ustalenia stanu przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Jeżeli paczka jest nienaruszona podpisz pokwitowanie odbioru, otwórz przesyłkę i sprawdź stan towaru przy kurierze.

Jeśli uszkodzenie lub ubytek przesyłki dostrzeżesz po odjeździe kuriera, niezwłocznie skontaktuj się z firmą kurierską w celu spisania protokołu szkody.

Kontakt do kuriera: DHL Express (Poland) Sp. z o.o.

Jeżeli opakowanie przesyłki odbieranej w parcelshop jest uszkodzone - możesz odmówić jej przyjęcia. Jeśli uszkodzenie lub ubytek przesylki dostrzeżesz po odbiorze w parcelshop, skontaktuj się z firmą kurierską w celu spisania protokołu szkody. UWAGA: brak możliwości spisania protokolu szkody na miejscu w punkcie Parcelshop.

Faktura VAT i proforma

Faktura VAT i proforma

Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT. W przypadku wysyłki kurierskiej, fakturę przesyłamy drogą elektroniczną na adres mailowy podany w zamówieniu.

Jeżeli potrzebujesz uzyskać wcześniejsze potwierdzenie dla księgowości o dokonywanym zakupie, możemy wystawić fakturę pro forma.

W przypadku zagubienia faktury przesyłamy jej duplikat

Uwaga, data wystawienia Faktury VAT jest tożsama z datą zawarcia umowy sprzedaży. Nie ma możliwości wystawiania faktur z inną datą.

Jak zmienić dane na fakturze?

Jak zmienić dane na fakturze?

Istnieje możliwość korekty błędnych danych na fakturze. W tym celu napisz do nas : info@mall.pl.

Jak zgłaszać reklamacje?

Jak zgłaszać reklamacje?

W celu zgłoszenia reklamacji należy przesłać e-mail na adres: reklamacje@mall.pl. W treści wiadomości należy podać numer zamówienia, nazwę towaru oraz powód zgłoszenia reklamacji.

Więcej informacji: Reklamacje

Czy można zwrócić towar?

Czy można zwrócić towar?

Zgodnie z polskim prawem jako kupujący-konsument masz możliwość zwrotu towaru zakupionego na odległość w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. W tym celu prosimy o wysłanie e-maila na: reklamacje@mall.pl z informacją o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

Więcej informacji: Reklamacje

Chcesz abyśmy zabrali Twój zużyty sprzęt?

Chcesz abyśmy zabrali Twój zużyty sprzęt?

Jeśli kupujesz sprzęt elektryczny lub elektroniczny możesz skorzystać bezpłatnie z opcji odbioru zużytego sprzętu. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami wysyłając e-mail pod adres odbioryelectro@mall.pl oraz dołączysz formularz. Pobierz formularz

Skontaktujemy się z Tobą i potwierdzimy odbiór zużytego sprzętu nieodpłatnie o ile jest on tego samego rodzaju i pełnił te same funkcje.

Jakie towary odbieramy?

Chłodziarki, pralki, zmywarki, kuchenki, piece elektryczne, elektryczne płyty grzejne, mikrofalówki, ekspresy ciśnieniowe, wentylatory, klimatyzacje, czajniki, drukarki, itd.
Szczegółowa lista towarów, które podlegają odbiorowi, dostępna jest tutaj.

*Zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. z 2015 r. poz. 1688). Link do ustawy.

Jeżeli powyższa lista nie zawiera odpowiedzi na Twoje pytania, prosimy o kontakt.